.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در اعتراض به طولانی شدن ساخت پل ؛
وقتی نماینده شمالی روی پل ورودی شهر چادر زد
شمال نیوز : این پل غیر همسطح ورودی شهر که بگفته این نماینده نزدیک به۱۲ سال از شروع ساخت آن می گذرد ، از جمله مطالبات مردمی هست و مردم این شهر به شدت به دنبال به سرانجام رسیدن این پروژه هستند.....

شمال نیوز : نماینده مردم فومن و شفت بر روی پل وردوی این شهر  به نشانه اعتراض، چادر زد.

ناصر عاشوری در جریان این عمل اعتراضی خود  با بیان اینکه بنده خودم را در مقابل مردم مسئول می دانم، گفت: این وضعیت غیر قابل تحمل است  و باید مدافع حق مردم باشم.

وی با بیان اینکه همه پیگیری ها و مکاتبات لازم را  با مسئولین انجام داده ام، گفت: با قول و وعده سر خرمن که نمی شود مردم داری کرد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس ضمن تاکید مجدد بر خواسته های قبلی خود، تصریح کرد: من نه وعده می خواهم بشنوم و نه هیچ، همینجا چادر می زنم تا اوضاع این پل به سرانجام برسد.

عاشوری با بیان اینکه شهرستان فومن دو اثر  باستانی به نام قلعه رودخان و ماسوله دارید، ادامه داد: این  پل هم سومین  اثر باستانی فومن است که این را مرهون وزارت راه می دانم.

وی با اشاره یه اینکه شهرستان فومن محل گذر مسافران و توریست ها است از برنامه ریزی و نصب بنر در ورودی  شهر جهت بازدید از این پل به عنوان جدیدترین اثر تاریخی و باستانی خبر داد.

نماینده مردم فومن وشفت در مجلس با بیان اینکه خود فرزند روستا هستم و همه چیز خود را از این مردم دارم، تاکید کرد: هر کسی به مردم پشت کند لطمه خواهد دید.

وی با بیان اینکه دولت نباید با سهل انگاری و رفع تکلیف مرا  در مقابل مردم قرار دهد، افزود: این پل می تواند با کمترین زمان به پایان برسد.

ناصر عاشوری با بیان اینکه به وزیر مربوطه ۸ بار در مجلس تذکر داده ام، تصریح کرد: پیمانکار میلیاردی طرح خود را برای مقداری پول لنگ می داند.

گفتنی است ، پل غیر همسطح ورودی فومن که بگفته عاشوری نزدیک به۱۲ سال از شروع ساخت آن می گذرد ، از جمله مطالبات مردمی شهر فومن هست و مردم این شهر به شدت به دنبال به سرانجام رسیدن این پروژه هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 شهريور 1394
ای مردم بدانید که فرمایش معصومین این است که فرمودند المومن کیس / ؟
الان زمان انتخابات است وتبلیغات کیس خوب برای تبلیغت گیر آمد
حسینی 18 شهريور 1394
موقع رای گرفتن نزدیک شده این آقا داره با روشهای احمدی نژادی عوام فریبی میکنه.
جعفر 17 شهريور 1394
قابل توجه نماینده های بابل
خجالت بکشند که بخاطر برپایی ایستگاه تاکسی حمزه کلا واس خودشون بنر میزنند اما دریغ از اینکه دلشون به حال مردم بیچاره و بدبخت بسوزه. متاسفم واس مردم بابل با این نماینده ها و شورای شهر عتیقه ای ک دارن
علی 17 شهريور 1394
اگر این حرکت برای مردم است خدا تو را در دنیا و آخرت بی نیاز کند و گر نه ...
نا شناس 18 شهريور 1394
حرکتهای پوپولیستی احمدی نژادی!
یاد شهرداری احمدی نژاد قبل انتخابات افتادم!
نا شناس 19 شهريور 1394
ای لابا چرا تو این چهارسال نکرده اینکارو؟ حالا شش ماه قبل از انتخابات معلومه دیگه . عجب مشاورایی دارن اینا فقط باید ببینیم مردم کدوم قسمت ماحرارو باور دارن
عدالتخواه 19 شهريور 1394
شما ديگر هيچي نداريد بگيد مگيد احمدي نزاد شما كه براي طرحهاي تمام شده احمدي نزاد بنام خودتان بنر مي زنيد چي وزير شما تمام مردم را ضد انقلاب مي خواند چي خدا عاقبت شما را بخير كنه خيلي ساده ايد احمدي نزاد در قلب مردم محروم جامعه است همونايي كه انقلاب كردن جنگنيدند يارو ياور سيد علي خامنه اي هستند
رضوان 19 شهريور 1394
لطفا همه چیزرا سیاسی نبینید اگر در طی چهار سال عملکرد نماینده ای خوب بود مردم قضاوت خواهنذ کردچرا بعضی ها اینقدر مردم را ساده فرض میکنند اگر نماینده ای توانست به راحتی مردم راگول بزند حقش رفتن به مجلس است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.